
Regulamin salonu
Niniejszy Regulamin stanowi wzorzec umowy w rozumieniu art. 384 Kodeksu cywilnego oraz określa prawa i obowiązki osób korzystających z usług salon BODYCARE.
- Przez pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie rozumie się:
- Salon – Salon BODYCARE, gabinet kosmetyczny prowadzony przy ul. Szafrana 5A/U2 w Krakowie.
- Nowy Klient – osoba korzystająca z usług Salonu BODYCARE po raz pierwszy.
- Klient/ka – osoba korzystająca z usług Salonu BODYCARE po raz drugi i kolejny.
- Osoby uprawnione do reprezentowania Salonu BODYCARE – właściciel, a także obsługa Salonu.
- Strona internetowa – www.bodycare-bc.pl.
- Salon BODYCARE świadczy usługi w zakresie kosmetyki (m.in. pielęgnacja paznokci, manicure, pedicure, itd.), których opis znajduje się na stronie internetowej oraz w ofercie dostępnej w siedzibie Salonu.
- Klient ma prawo do korzystania z usług Salonu po wcześniejszej rezerwacji usług on-line poprzez system BOOKSY.PL, drogą telefoniczną pod numerem telefonu: 577255501 lub osobiście w siedzibie Salonu.
- Wykorzystywany sprzęt oraz produkty do wykonania usług spełniają wszelkie wymogi konieczne dla tego typu sprzętów oraz produktów, zaś personel Salonu posiada umiejętności konieczne do świadczenia usług na najwyższym poziomie.
- Salon prowadzi akcje promocyjne skierowane do swoich Klientów oraz osób nie będących Klientami, których warunki każdorazowo określają ogłoszenia umieszczane w siedzibie Salonu lub na stronie internetowej.
- Godziny otwarcia Salonu BODYCARE są następujące:
PONIEDZIAŁEK 10:00-20:00
WTOREK 10:00-20:00
ŚRODA 10:00-20:00
CZWARTEK 10:00-20:00
PIĄTEK 10:00-20:00
SOBOTA 9:00-14:00
NIEDZIELA NIECZYNNE
W dni świąteczne, ustawowo wolne od pracy Salon będzie nieczynny.
- Salon może być zamknięty na czas konieczny do przeprowadzenia niezbędnych remontów lub zabiegów sanitarnych, usunięcia awarii, a także na podstawie decyzji stosownych władz, z powodu siły wyższej oraz w innych uzasadnionych przypadkach.
- Salon BODYCARE zobowiązuje się do wcześniejszego przypomnienia Klientom o umówionych wizytach poprzez SMS generowane przez system BOOKSY.PL. W momencie błędu systemowego i nie otrzymanie przypomnienia, Klient w przypadku nie pojawienia się na wizycie, nie zostanie obciążony żadnymi kosztami.
- Klient ma obowiązek punktualnie stawić się na umówioną wizytę, a także poinformować Salon o nieobecności, z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem, w przeciwnym wypadku, w razie nie poinformowania personelu Salonu o nieobecności bez zawiadomienia o tym fakcie, Salon zastrzega sobie prawo do nałożenia na Klienta dodatkowej opłaty w wysokości 50 % wartości usługi uprzednio zamówionej. Klient dokonuje zgłoszenia o zamiarze rezygnacji drogą udostępnioną przez Salon, tj. drogą telefoniczną pod numerem telefonu: 577255501 lub osobiście w siedzibie Salonu.
- Salon zastrzega sobie możliwości niewykonania zamówionej usługi w razie spóźnienia.
- W chwili przybycia do Salonu, nie ma możliwości zamiany usługi na inną, chyba że przewidywany czas usługi docelowej będzie taki sam lub krótszy jak usługi pierwotnej.
- W momencie zamówienia większej ilości usług min. 2 nie ma możliwości rezygnacji z którejś z nich w Salonie. Rezygnacja w Salonie, skutkuje doliczeniem 30 % od ceny zamówionej usługi w przypadku zamówienia manicure hybrydowego i pedicure hybrydowego, rezygnując z pedicure Klient jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 30% wartości usługi.
- W siedzibie Salonu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, posiadania i spożywania alkoholu, posiadania i zażywania środków odurzających i narkotyków, przychodzenia w stanie nietrzeźwości, w stanie odurzenia lub pod wpływem narkotyków oraz przynoszenia niebezpiecznych narzędzi i przedmiotów.
- O usługach dodatkowych wymagających większego nakładu czasu (np. zdobienie paznokci, ombre, french manicure, manicure ślubny, rekonstrukcja paznokcia, itp.) Klient ma obowiązek powiadomić personel Salonu z odpowiednim wyprzedzeniem.
- Salon BODYCARE zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu w momencie stwierdzonych jakichkolwiek przeciwwskazań.
- W okresie natężonego ruchu w Salonie tj. okres letni czy święta Bożego Narodzenia, Salon zastrzega sobie prawo do pobierania zadatku na umówioną usługę. Kwota zadatku będzie ustalana na bieżąco, a Klienci będą uprzednio poinformowani o wprowadzeniu tymczasowych zadatków.
- Cennik usług świadczonych w Salonie dostępny jest w siedzibie Salonu oraz na profilu Salonu w aplikacji booksy.
- Za usługi świadczone w salonie BODYCARE, Klienci mogą dokonywać płatności gotówką lub kartą płatniczą. W razie ewentualnej awarii terminalu, kliencie zostaną uprzednio o tym fakcie powiadomieni drogą SMS lub telefoniczną.
- Ceny zawarte w cenniku, o którym mowa w pkt 18 niniejszego Regulaminu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego i Salon BODYCARE zastrzega sobie prawo do ich zmiany. Zmiany te nie stanowią zmiany Regulaminu.
- Promocje i rabaty oferowane Klientom Salonu BODYCARE nie łączą się.
- Nie ma możliwości zamiany tzw. „zabiegów gratisowych” na inne, podarowanych przez Salon tj. (karta stałego Klienta, loterie świąteczne itp.). W przypadku stwierdzenia przeciwwskazań do wykonania zabiegu lub z innych osobistych przyczyn, z „gratisowego zabiegu” może skorzystać inna osoba.
- Wszelkie zmiany niniejszego regulaminu wymagają formy pisemnej oraz podania do wiadomości Klientów poprzez umieszczenie informacji na Stronie internetowej oraz w siedzibie Salonu.
- Zamówienie usługi w Salonie “BODYCARE ” jest równoznaczne z zapoznaniem się z ofertą i cennikiem Salonu, niniejszym regulaminem oraz akceptacją wszystkich jego warunków.
- Niniejszy regulamin dostępny jest na profilu Salonu na portalu Facebook oraz w siedzibie Salonu.